RODIČOVSTVÍ A VÝCHOVA
GRADA Jak připravit dítě do 1. třídy

GRADA Jak připravit dítě do 1. třídy

299 Kč
bez DPH: 271,82
Dostupnost: Skladem 
Hlídacího psa mohou využívat pouze registrovaní uživatelé.
Cílem předškolní přípravy není dítě předem naučit číst a psát, „aby mu to pak ve škole pěkně šlo“, ale zajistit především maximální a harmonický rozvoj schopností, které umožní, aby dítě bylo ve správný čas při výuce čtení, psaní a počítání úspěšné. Projděte tedy společně s touto knihou jednu po druhé nejdůležitější schopnosti, které do značné míry ovlivňují úspěšný start v první třídě.
Artikl:  26053

GRADA Jak připravit dítě do 1. třídy

  Popis     Doporučujeme (5)     Diskuze     Recenze  
Cílem předškolní přípravy není dítě předem naučit číst a psát, „aby mu to pak ve škole pěkně šlo“, ale zajistit především maximální a harmonický rozvoj schopností, které umožní, aby dítě bylo ve správný čas při výuce čtení, psaní a počítání úspěšné. Projděte tedy společně s touto knihou jednu po druhé nejdůležitější schopnosti, které do značné míry ovlivňují úspěšný start v první třídě. Vždyť dobrý základ z předškolního období rozhoduje také o výsledcích v dalších třídách a vztahu ke vzdělání obecně. Publikace PaedDr. Dany Kutálkové přináší množství her, jež jsou pro rozvoj konkrétní schopnosti nejvhodnější. Již třetí doplněné vydání této velmi úspěšné knihy ocení nejen rodiče předškoláků, ale i učitelé mateřských škol. 3., aktualizované vydání. Napsala Dana Kutálková. Z obsahu knihy Jak připravit dítě do 1. třídy
TŘETÍ VYDÁNÍ – RADOST I STAROST

ÚVOD

1. OBRATNOST
Motorika velkých svalových skupin
Náměty na rozvoj obratnosti velkých svalových skupin
Jemná motorika rukou
Náměty na rozvoj jemné motoriky rukou
Motorika mluvidel
Základní příprava na nácvik při větší neobratnosti
Cvičení pro podporu jednotlivých hláskových skupin
Nácvik jemné motoriky mluvidel pro děti po pátém roce
Motorika očních pohybů
Náměty na procvičení očních pohybů
Koordinace
Koordinace pohybová
Koordinace oči–ruka
Koordinace ruce–mluvidla

2. SMYSLOVÉ VNÍMÁNÍ
Zrak
Náměty na hry pro obecný rozvoj zrakových schopností
Náměty a hry na optickou paměť
Náměty a hry na optickou pozornost a diferenciace
Figura a pozadí, optické členění – hry a náměty
Sluch
Náměty a hry pro všeobecný rozvoj sluchových schopností
Náměty a hry na rozvoj akustické paměti
Náměty a hry na rozvoj akustické pozornosti
Náměty a hry na akustickou diferenciaci
Náměty a hry na rozvoj slovní paměti a pozornosti
Hmat
Náměty na podporu hmatu
Chuť a čich
Propriocepce
Hry na podporu propriocepce

3. ŘEČ
Výslovnost
Rozumění řeči
Slovní zásoba
Vyjadřovací pohotovost
Kultura mluveného projevu

4. POČETNÍ PŘEDSTAVY
Náměty na hry

5. KRESBA
Grafomotorika
Vybavení
Držení tužky
Sklon tužky
Tlak na tužku
Formát
Grafomotorické cviky
Psaní levou rukou
Rozvoj kresby

6. ŠKOLNÍ ZRALOST A JEJÍ POSOUZENÍ
Datum narození
Zdravotní stav
Zralost CNS
Soustředění
Pravolevá orientace
Rozvoj řeči
Kresba
Jak se tedy rozhodnout?

7. VÝCHOVA
Princip kyvadla
Princip volby
Metoda malých kroků

8. KDYŽ UŽ JE TO ZA PÁR…
Samostatnost
Pozornost a soustředění
Chystáme se na učení

9. JEDNA KAPITOLA NAVÍC
Je konec prázdnin…
Začíná škola
Učíme se efektivně
Typy učení
Typy nervové činnosti
Apetence čili zvědavost
Paměťové stopy
Dráždění a útlum
Re?exní okruh

PÁR SLOV NA ZÁVĚR

LITERATURA
 
Navigace
Přihlásit k odběru novinek
E-mail   
   
JINOHRATKY.CZ © 2015 - všechna práva vyhrazena
Kontakt
JINOHRÁTKY
Račiněveská 2444F (náměstí u Penny), 190 16 Praha 9 - Újezd nad Lesy

PO-PÁ: 9:30 - 18:00
SO-NE: 9:30 - 12:30, neděle zavřeno
+420 724 190 050, +420 776 104 140